Potrzebujesz pomocy?
790 245 629

Zwroty i reklamacje

Wszelkie zwroty oraz reklamacje, należy składać bezpośrednio na nasz adres e-mail: kontakt@zeStylem.pl
Każde zgłoszenie, rozpatrujemy jak najszybciej to możliwe. Nasza firma stawia w pierwszej kolejności na satysfakcje klientów oraz wysokie standardy obsługi.

Chcesz zwrócić produkt?

Masz na to 14 dni. Oferujemy gwarancje zwrotu, bez podawania przyczyny. Jednakże zwracany towar, nie może posiadać  śladów użytkowania. Po przekroczeniu tego okresu, oferujemy kod rabatowy którym możesz  zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym, bez  żadnego płacenia za nowe produkty.

Gwarancja

Bezpieczne zakupy, bez żadnych obaw. Gotówka jest zwracana w formie przelewu bankowego. Czas oczekiwania to maksymalnie 7 dni roboczych.

Jakie dokumenty potrzebuje do złożenia reklamacji?

Nie musisz wysyłać żadnych faktur. Potrzebujemy jedynie Twojego adresu e-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Nasz system automatycznie wyszuka Twój adres oraz potrzebne dane. Po przyjęciu zgłoszenia, następuje jego weryfikacja (zwrot produktu > weryfikacja > decyzja reklamacyjna). Gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, poprosimy o numer konta na który mamy dokonać zwrotu środków.

Bez formalności

Wychodzimy na przeciw zbędnej biurokracji. Do reklamacji produktu, potrzebujemy jedynie Twojego adresu e-mail.

styl-meb

Newsletter

Co zyskasz, gdy się zapiszesz?

  • Powiadomimy Cię o najnowszych wyprzedażach
  • Pierwszeństwo na kody rabatowe
  • Uzyskasz aktualną ofertę produktową

 

Wczytywanie