Zwroty i reklamacje
Wszelkie zwroty oraz reklamacje, należy składać bezpośrednio na nasz adres e-mail: kontakt@zeStylem.pl
Każde zgłoszenie, rozpatrujemy jak najszybciej to możliwe. Nasza firma stawia w pierwszej kolejności na satysfakcje klientów oraz wysokie standardy obsługi.
Chcesz zwrócić produkt?
Masz na to 14 dni. Oferujemy gwarancje zwrotu, bez podawania przyczyny. Jednakże zwracany towar, nie może posiadać śladów użytkowania. Po przekroczeniu tego okresu, oferujemy kod rabatowy którym możesz zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym, bez żadnego płacenia za nowe produkty.
Bezpieczne zakupy, bez żadnych obaw. Gotówka jest zwracana w formie przelewu bankowego. Czas oczekiwania to maksymalnie 7 dni roboczych.
Jakie dokumenty potrzebuje do złożenia reklamacji?
Nie musisz wysyłać żadnych faktur. Potrzebujemy jedynie Twojego adresu e-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Nasz system automatycznie wyszuka Twój adres oraz potrzebne dane. Po przyjęciu zgłoszenia, następuje jego weryfikacja (zwrot produktu > weryfikacja > decyzja reklamacyjna). Gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, poprosimy o numer konta na który mamy dokonać zwrotu środków.
Wychodzimy na przeciw zbędnej biurokracji. Do reklamacji produktu, potrzebujemy jedynie Twojego adresu e-mail.