Potrzebujesz pomocy?
790 245 629

Regulamin

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.zestylem.pl

Sklep internetowy www.zestylem.pl, prowadzony jest przez  PRODUKCJA I SPRZEDAŻ MEBLI PRZEMYSŁAW PIOTROWSKI, Woźniki 134, 97-565 Woźniki NIP: 7721279094, REGON: 590701659

 

Zasady korzystania ze sklepu Internetowego

Rejestracja konta w sklepie internetowym jest opcjonalna. Klient ma możliwość złożenia zamówienia bez rejestrowania, po wcześniejszym zapoznaniu się i zaakceptowaniu regulaminu.

Warunkiem koniecznym do zarejestrowania nowego konta, jest akceptacja powyższego regulaminu.

zeStylem.pl ma prawo do ograniczenia konta Klienta w przypadku naruszenia Regulaminu, gdy:

– podane przy rejestracji dane są nieprawidłowe, nieaktualne lub naruszają prawa osób trzecich

– dopuścił się innych rzeczy, które są niezgodne z prawem

Osoba która została zablokowana, nie mam prawa do dalszego korzystania ze sklepu internetowego zeStylem.pl, jak również do ponownego założenia konta.

Zawarcie umowy sprzedaży

1. By zawrzeć umowę sprzedaży, należy wejść na adres sklepu internetowego, www.zeStylem.pl i dokonać zakupu, po wcześniejszym zaakceptowaniu regulaminu oraz wypełnieniu formularza zamówienia.

2. Przed finalizacją zakupu, zostanie wyświetlona strona z podsumowaniem, na której
widnieją wyszczególnione koszty (dostawa, cena produktu, podatek).

3. Wszelkie informacje zawarte w sklepie internetowym, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy art. 71 Kodeksu Cywilnego. Wysłane zamówienia do Klienta, stanowi oświadczenie zawarcia wspomnianej wyżej umowy. Po założenie zamówienia, Klient otrzyma wiadomość e-mail, potwierdzającą zakup.

4. Faktury, potwierdzenia oraz inne dokumenty, zostaną wysłane drogą
elektroniczną na podany adres e-mail, podany przy wypełnianiu formularza.

Dostawa

1. Zamówienia są wysyłane tylko na terenie obszaru Polski.

2. Dostawa zamówienia jest realizowania poprzez:
– Transportu własnego
– Poczta Polska
– Kurier DPD

3. Nie ma możliwości odebrania osobiście zamówienia z terenu naszej firmy.

4. Koszty dostawy:

Są zależne od gabarytu produktu:
od 0 zł do 250 zł.

5. Realizacja dostawy wynosi maksymalnie 100 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia
umowy.

6. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy – przy zakupie poprzez konsumenta , Sklep ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru podczas transportu. Jeśli produkt został uszkodzony w czasie transportu, należy zgłosić taką informacje u kuriera oraz drogą e-mail lub telefoniczną (kontakt@zestylem.pl, tel: 500 281 134) do naszego biura.

Metody płatności

1. Ceny zawierają wszelkie podatki oraz są podawane w PLN.

2. Klient ma możliwość uiszczenia płatności poprzez:
– przelewem
– za pobraniem
– płatnością w systemie PayU

Obsługa płatności realizowanych na rzecz operatora przez użytkowników z tytułu korzystania przez nich z usług oferowanych w serwisie realizowana jest za pośrednictwem systemów  PayU SA (www.payu.pl)  z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182

Prawo odstąpienia od umowy

Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Istnieje możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni, po dokonaniu zawarcia umowy. Termin odstąpienia od umowy, wygasa po 14 dniach. Po przekroczeniu limitu, Klient  otrzymuje kod rabatowy na sumę zakupionego produktu.  Ważność  kodu to 30 dni.

Aby skorzystać z prawa, muszą Państwo nas poinformować poprzez:

– e-mail: kontakt@zestylem.pl
– telefon: 500 281 134
– lub listownie: Styl-Meb Woźniki 134, 97-565 Lgota Wielka

Termin  ważności do odstąpienia od umowy, jest naliczany po otrzymaniu i odebraniu zamówienia.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zostaną zwrócone wszelkie płatności jakie zostały przekazane na nasze konto. Zwrot środków, nastąpi poprzez przelew na konto bankowe do 7 dni roboczych.

Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie (bez skręconych elementów, powinien być zapakowany w takiej samej formie, jakiej wysłaliśmy).
Nie może mieć śladów użytkowania, zabrudzeń. Nie musisz dostarczać faktury, posiadamy jej kopie w naszym systemie. 

 

Adres zwrotów:
Styl-Meb
Woźniki 134
97-565 Lgota Wielka

Reklamacje dotyczące produktów

Dla konsumenta:

Towar który zostanie zamówiony, powinien być wolny od wad na podstawie
ustawy art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać poprzez:

– listownie: Styl-Meb, Woźniki 134, 97-565 Lgota Wielka

– e-mailem: kontakt@zestylem.pl

Rękojmia obowiązuje do 2 lat od wydania towaru, na produkt nowy.
W przypadku przedmiotu powystawowego lub używanego, 1 rok.

Przy składaniu reklamacji, należy podać:

– informacje o przedmiocie (nazwa produktu oraz kod)
– rodzaj wady oraz datę wystąpienia uszkodzenia
– określenie rekompensaty (obniżenie ceny, zwrot płatności, wymiana produktu na nowy,
naprawa).
– pełne dane osobowe, użyte przy złożeniu zamówienia
– numer konta do zwrotu płatności

Dla klienta niebędącego konsumentem:
Odpowiedzialność sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady zostaje
wyłączona (na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).

 

 

 

 

Newsletter

Co zyskasz, gdy się zapiszesz?

  • Powiadomimy Cię o najnowszych wyprzedażach
  • Pierwszeństwo na kody rabatowe
  • Uzyskasz aktualną ofertę produktową

 

Wczytywanie