Potrzebujesz pomocy?
790 245 629

FAQ

Przedstawiamy bazę najczęstszych zadawanych pytań, przez naszych klientów.  Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, możesz do nas zadzwonić,  z przyjemnością udzielimy pomocy i pomożemy rozwiązać Twój problem.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Tak. Możesz to zrobić telefonicznie 790 245 629, poprzez adres e-mail kontakt@zeStylem.pl lub dodając produkt do koszyka i przy wypełnianiu formularza, nie wybierając opcji tworzenia konta.

Interesuje mnie inny kolor tapicerki, którego nie ma w ofercie. Mogę złożyć zamówienie na ten materiał, podając nazwę producenta?

Tak. Istnieje taka możliwość, jednak nie na wszystkie produkty. Te które produkujemy w naszej firmie, posiadają możliwość większej personalizacji. 

Ile trwa oczekiwanie na zamówienie?

Każdy produkt posiada adnotacje w której jest zawarty czas realizacji zamówienia. Niektóre produkty, wysyłamy następnego dnia, a inne potrafią wydłużyć produkcje do 30 dni.

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Podczas składania zamówienia, na użyty adres e-mail  wysyłamy wiadomość zawierającą numer przesyłki kurierskiej. Jeśli wysyłamy produkt  naszą flotą, również zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną o realizacji  dostawy.

Mogę zapłacić przy odbiorze paczki?

Tak. Należy zaznaczyć przy wypełnianiu formularza (w sekcji płatności, na samym dole) opcję „za pobraniem”.

Newsletter

Co zyskasz, gdy się zapiszesz?

  • Powiadomimy Cię o najnowszych wyprzedażach
  • Pierwszeństwo na kody rabatowe
  • Uzyskasz aktualną ofertę produktową

 

Wczytywanie