FAQ
Przedstawiamy bazę najczęstszych zadawanych pytań, przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, możesz do nas zadzwonić, z przyjemnością udzielimy pomocy i pomożemy rozwiązać Twój problem.
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Tak. Możesz to zrobić telefonicznie 790 245 629, poprzez adres e-mail kontakt@zeStylem.pl lub dodając produkt do koszyka i przy wypełnianiu formularza, nie wybierając opcji tworzenia konta.
Interesuje mnie inny kolor tapicerki, którego nie ma w ofercie. Mogę złożyć zamówienie na ten materiał, podając nazwę producenta?
Tak. Istnieje taka możliwość, jednak nie na wszystkie produkty. Te które produkujemy w naszej firmie, posiadają możliwość większej personalizacji.
Ile trwa oczekiwanie na zamówienie?
Każdy produkt posiada adnotacje w której jest zawarty czas realizacji zamówienia. Niektóre produkty, wysyłamy następnego dnia, a inne potrafią wydłużyć produkcje do 30 dni.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Podczas składania zamówienia, na użyty adres e-mail wysyłamy wiadomość zawierającą numer przesyłki kurierskiej. Jeśli wysyłamy produkt naszą flotą, również zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną o realizacji dostawy.
Mogę zapłacić przy odbiorze paczki?
Tak. Należy zaznaczyć przy wypełnianiu formularza (w sekcji płatności, na samym dole) opcję „za pobraniem”.